ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Szolgáltató adatai

Cégnév: Sasvár apartman

Székhely:3300 Eger Sasvár utca 17

Szálláshely címe:3300 Eger Sasvár utca 17

Adószám:72636297-1-30

Képviseli: Suszter Mária

Telefon:+36 30 563 7263

E-mail: sasvarapartmaneger@gmail.com

Internet: www.sasvarapartmaneger.hu

Általános rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételeket (a továbbiakban: ÁSZF) kell alkalmazni minden olyan esetben, amikor Szolgáltató szálláshely szolgáltatási szerződést köt Vendégeivel (továbbiakban: Szerződés).

Szolgáltató által nyújtott szolgáltatásokat a Vendég veszi igénybe. A Szolgáltató és a Vendég együttesen – amennyiben a szerződéskötésre vonatkozó feltételek teljesülnek, azaz a szolgáltatás megrendelésre és visszaigazolásra sor kerül –, szerződéses felekké válnak (továbbiakban: Felek).

A szerződés megkötésével egyidejűleg a vendég tudomásul veszi a jelen ÁSZF-ben foglaltakat és eltérő megállapodás hiányában ezt tekintik irányadónak.

Szolgáltatás igénybevételének módja

A Vendég írásbeli ajánlatkérésére a Szolgáltató minden esetben írásbeli ajánlatot küld. Amennyiben az ajánlat elküldésétől számított 24 órán belül nem érkezik konkrét írásbeli megrendelés, úgy a Szolgáltató ajánlati kötöttsége megszűnik.

A Szerződés kizárólag a Vendég írásban leadott foglalásának a Szolgáltató általi írásban megküldött visszaigazolásával jön létre, és így írásban megkötött Szerződésnek minősül.

A szóban leadott megrendelés és/vagy megrendelés módosítás csak abban az esetben keletkeztet szerződéses kötelmet, ha azt a Szolgáltató írásban visszaigazolta. Szóban leadott foglalás, megállapodás, módosítás vagy annak a Szolgáltató általi szóbeli visszaigazolása nem minősül szerződésnek.

A Szolgáltatót nem terheli szerződéskötési (szolgáltatási) kötelezettség, ha a Vendég szolgáltatás iránti igényét indoklási kötelezettség nélkül visszautasítja.

Amennyiben a szolgáltatásokra vonatkozó megrendelést a Vendég megbízásából egy harmadik személy (továbbiakban Közvetítő) adja le a Szolgáltatónak, az együttműködés feltételeit Szolgáltató és a Közvetítő közötti megállapodás szabályozza. Ebben az esetben a Szolgáltató nem köteles vizsgálni, hogy a harmadik személy jogszerűen képviseli-e a Vendéget.

A szálláshely szolgáltatás igénybevételéről szóló Szerződés meghatározott időtartamra szól.

Amennyiben a Vendég a meghatározott időtartam lejárta előtt véglegesen elhagyja a szálláshelyet a Szolgáltató jogosult a Szerződésben kikötött szolgáltatás teljes ellenértékére. A lejárati idő előtt megüresedett szálláshelyet a Szolgáltató jogosult újra értékesíteni.

A szálláshely szolgáltatás igénybevételének Vendég által kezdeményezett meghosszabbításához a Szolgáltató előzetes hozzájárulása szükséges.

A szállás-szolgáltatás igénybevételének feltétele, hogy a Vendégek személyazonosságukat a törvényes előírásoknak megfelelően, a szoba elfoglalása előtt igazolják. A szálláshelyen bejelentés nélkül senki sem lakhat.

A Vendégnek joga van az általa bérelt apartmant a megállapodás szerinti nap 14.00 órától elfoglalni, melyet elutazási nap 10.00 óráig kell elhagynia.

A Szolgáltatónak abban az esetben, ha a Vendég nem jelenik meg és ezt nem jelzi telefonon a megállapodás szerinti nap 18.00 óráig, joga van arra, hogy mindenféle jogkövetkezmény nélkül elálljon a Szerződéstől, kivéve ha későbbi érkezési időpont került kikötésre.

Amennyiben a Vendég a szálláshelyet/szobáját a bejelentéskor a távozás napjaként feltüntetett  napon 10.00 óráig nem hagyja el és a tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá, úgy a Szolgáltató jogosult a szállás árát egy további napra is kiszámlázni és ezzel egyidejűleg a Szolgáltató szolgáltatási kötelezettsége is megszűnik.

Árak

A Szolgáltató aktuális árai a www.sasvarapartmaneger.hu honlapon kerülnek feltüntetésre. Az ár a teljes apartman 1 napi bérleti díját tartalmazza.

A közzétett árak tartalmazzák a törvényben meghatározott ÁFA-t.

A helyi idegenforgalmi adó (IFA) személyenként és éjszakánként külön fizetendő.

Foglalási feltételek

A szállás foglalásának véglegesítéséhez 2 napon belül 1 éjszaka árát előre kell átutalni ekkor kerül véglegesítésre a foglalás. A foglalás értékének különbözetét, valamint az IFAt-t érkezéskor szükséges kifizetni (Készpénz, Szép kártya, vagy azonnali átutalás)

A foglalás minden kötelezettség nélkül lemondható 14 nappal az érkezést megelőzően.

Az érkezés előtti 14 nap és 48 óra közötti lemondás esetén a befizetett összeg 50%-át térítjük vissza.

Ha az érkezést megelőző 48 órán belül történik a lemondás, akkor nem áll módunkban visszatéríteni a befizetett összeget.

Esetleges hosszabbítás esetén a további szállásdíj, valamint az IFA a helyszínen készpénzzel, vagy azonnali átutalással lehetséges.

Ajánlatok, Kedvezmények

Aktuális ajánlatok. Kedvezmények a Szolgáltató weboldalán (www.sasvarapartmaneger.hu) kerülnek meghirdetésre. A meghirdetett kedvezmények mindig egyéni foglalásokra vonatkoznak, semmilyen más kedvezménnyel nem vonhatók össze.

A Szerződés teljesítésének elutasítása, a Szolgáltatási kötelezettség megszűnése

A Szolgáltató jogosult a szállásszolgáltatásra szóló Szerződés azonnali hatállyal felmondani így a szolgéltatások nyújtását megtagadni ha:

 A Vendég nem rendeltetésszerűen használja a rendelkezésére bocsájtott szálláshelyet

A Vendég a szálláshelyet a bejelentkezéskor a távozás napjaként feltüntetett 10.00 óráig nem hagyja el a szálláshelyet és tartózkodás meghosszabbításához a Szolgáltató előzetesen nem járult hozzá.

A Vendég a szálláshely biztonságával, rendjével, annak alkalmazottaival kifogásolhatóan, durván viselkedik alkohol, vagy drogok befolyása alatt áll, fenyegető, sértő, vagy más elfogadhatatlan viselkedést tanúsít.

Vendég nem tartja be a szálláshely házirendjét, és egyéb szabályzatait -pl: tiltott helyen dohányzik és azt a felszólítás ellenére sem hagyja abba.

A Vendég fertőző betegségben szenved, vagy fertőző betegségre utaló tünetekkel rendelkezik (pl. COVID).

Amennyiben a felek között Szerződés „ Vis Major” okokból nem teljesül, a Szerződés megszűnik.

Fizetés módja, garancia

Érkezés előtt, vagy érkezéskor azonnali átutalással, készpénzzel (HUF) vagy Széchenyi Kártyával fizethető a fennmaradt szállásdíj, a helyi adó IFA készpénzzel, vagy átutalással fizethető.

A Vendég, amennyiben bizonyíthatóan eltulajdonított valamit a szálláshelyről, vagy kárt okozott   köteles a Szolgáltató felé kártérítést 5 napon belül megfizetni (akár a helyszínen készpénzben vagy átutalás formájában).

A Szolgáltató az esetleges reklamáció személyes kézhez vételét követő 5 napon belül dönt az esetleges kompenzáció módjáról és mértékéről

GENERAL TERMS AND CONDITIONS

Service provider details

Company name: Sasvár apartment

Registered office: 3300 Eger, Sasvár utca 17.

Address of accommodation: 3300 Eger, Sasvár utca 17.

Tax number: 72636297-1-30

Representative: Mária Suszter

Phone: +36 30 563 7263

E-mail: sasvarapartmaneger@gmail.com

Website: www.sasvarapartmaneger.hu

General provisions

These General Terms and Conditions (hereinafter: GTC) shall apply in all cases when the Service Provider concludes an accommodation service contract with its Guests (hereinafter: Contract).

The services provided by the Service Provider are used by the Guest. The Service Provider and the Guest together – if the conditions for concluding the contract are met, i.e. the service is ordered and confirmed – become contractual parties (hereinafter: Parties).

At the same time as concluding the contract, the guest acknowledges the contents of these GTC and, in the absence of a different agreement, they shall be considered as governing.

Method of service use

The Service Provider shall always send a written offer upon the written request of the Guest. If no specific written order is received within 24 hours of sending the offer, the Service Provider’s obligation to make an offer shall cease.

The Contract is concluded exclusively upon the written confirmation of the Guest’s written reservation by the Service Provider, and thus qualifies as a Contract concluded in writing.

An order placed orally and/or an order modification shall only create a contractual obligation if it has been confirmed in writing by the Service Provider. A verbal reservation, agreement, modification or its verbal confirmation by the Service Provider does not constitute a contract.

The Service Provider shall not be obligated to conclude a contract (service) if the Guest rejects the request for service without giving any reason.

If the order for services is placed by a third party (hereinafter referred to as the Intermediary) on behalf of the Guest, the terms of cooperation shall be governed by the agreement between the Service Provider and the Intermediary. In this case, the Service Provider shall not be obliged to check whether the third party legally represents the Guest.

The Agreement on the use of the accommodation service shall be valid for a specified period.

If the Guest permanently leaves the accommodation before the expiry of the specified period, the Service Provider shall be entitled to the full consideration for the service stipulated in the Agreement. The Service Provider shall be entitled to resell the accommodation that becomes vacant before the expiry date.

The prior consent of the Service Provider is required for the extension of the accommodation service initiated by the Guest.

The condition for using the accommodation service is that the Guests verify their identity in accordance with legal requirements before occupying the room. No one may live in the accommodation without notification.

The Guest has the right to occupy the apartment he has rented from 14:00 on the agreed day, which he must vacate by 10:00 on the departure day.

In the event that the Guest does not appear and does not indicate this by telephone by 18:00 on the agreed day, the Service Provider has the right to withdraw from the Contract without any legal consequences, unless a later arrival time has been stipulated.

If the Guest does not leave the accommodation/room by 10:00 on the day indicated as the departure date upon notification and the Service Provider has not previously agreed to the extension of the stay, the Service Provider is entitled to invoice the price of the accommodation for an additional day and at the same time the Service Provider’s service obligation will also cease.

Prices

The Service Provider’s current prices are displayed on the website www.sasvarapartmaneger.hu. The price includes the 1-day rental fee for the entire apartment.

The published prices include the VAT specified by law.

The local tourist tax (IFA) is payable separately per person and per night.

Booking conditions

To finalize the accommodation reservation, the price of 1 night must be transferred in advance within 2 days, at which time the reservation will be finalized. The remaining part of the reservation amount and the IFA (tourist tax) must be paid upon arrival (in cash, with a Szép card, or by immediate transfer). The reservation can be canceled without any obligation 14 days before arrival.

In case of cancellation between 14 days and 48 hours before arrival, 50% of the paid amount will be refunded.

If the cancellation occurs within 48 hours before arrival, we are not able to refund the paid amount.

In case of a possible extension, the additional accommodation fee and the IFA can be paid on site in cash or by immediate transfer.

Offers, Discounts

Current offers, discounts are announced on the Service Provider’s website (www.sasvarapartmaneger.hu). The announced discounts always apply to individual bookings and cannot be combined with any other discounts.

Refusal to perform the Contract, termination of the Service obligation

The Service Provider is entitled to terminate the Contract for accommodation services with immediate effect and thus refuse to provide the services if:

  • the Guest does not use the accommodation provided to him/her for the intended purpose,
  • the Guest does not leave the accommodation until 10:00 a.m. on the day of departure and the Service Provider has not previously agreed to extend the stay,
  • the Guest behaves in a way that is objectionable, rude, or disruptive to the safety, order, or staff of the accommodation, is under the influence of alcohol or drugs, or exhibits threatening, offensive, or other unacceptable behavior,
  • the Guest does not comply with the house rules and other regulations of the accommodation – e.g.: smokes in a prohibited place and does not stop doing so despite a request,
  • the Guest suffers from an infectious disease or has symptoms indicating an infectious disease (e.g. COVID).

If the Contract between the parties is not fulfilled due to “Force Majeure”, the Contract shall be terminated.

Payment method, guarantee

The remaining accommodation fee can be paid immediately before or upon arrival by bank transfer, cash (HUF) or Széchenyi Card, the local tourist tax (IFA) can be paid in cash or by bank transfer.

If the Guest has demonstrably stolen something from the accommodation or caused damage, he is obliged to pay compensation to the Service Provider within 5 days (either in cash on site or in the form of a bank transfer).

The Service Provider will decide on the method and amount of any compensation within 5 days of receiving the complaint in person.